ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Επιστροφές Προϊόντων με χρέωση του zones.gr
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα του zones.gr, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Εάν με υπαιτιότητα του zones.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Τα προϊόντα και τα κουτιά τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
- Εάν με υπαιτιότητα του zones.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (ελαττωματικό προϊόν κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του.Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση επιστροφής, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής
Επιστροφές των Προϊόντων με Χρέωση του Πελάτη
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως σε περίπτωση αλλαγής νούμερου εντός δεκατεσσάρων (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν:
- Αποσταλεί email στο info@zones.gr
- Γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 2310925417
Τα προϊόντα καθώς και τα κουτιά τους, που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει, θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει με email στο info@zones.gr για το προϊόν που θέλει να λάβει μετά την επιστροφή. Eπιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το αρχικό προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν. Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται. Η αντικατάσταση θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που το zones.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα και θα ενημερωθεί για το νέο προϊόν που επιθυμεί ο πελάτης εγγράφως.
Γενικά:
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, κλπ).
Το zones.gr δηλώνει ότι δε θα γίνονται δεκτές επιστροφές στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Για προϊόντα για τα οποία ο πελάτης έχει κάνει ειδική παραγγελία
- Για προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί κατόπιν αιτήματος του πελάτη
- Για προϊόντα που έχουν ήδη φορεθεί, για λόγους υγιεινής
- Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αιτημάτων επιστροφής ή στην περίπτωση που το zones.gr κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα.
Προστασία καταναλωτή
Ο πελάτης, ως «καταναλωτής», δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι έλαβε γνώση κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό των, κατά απαιτούμενων για την εγκυρότητα της σύναψης σύμβασης από απόσταση, στοιχείων, ήτοι:
– Της ταυτότητας και της διεύθυνσης της εταιρείας ως προμηθευτού, αφού τα στοιχεία αυτά αναγράφονται λεπτομερώς τόσο στο άρθρο 1 των παρόντων όσο και στο κάτω μέρος (footer) της αρχικής σελίδας του ιστοτόπου,
-Των ουσιωδών χαρακτηριστικών κάθε προϊόντος, αφού αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στην υποσελίδα κάθε προϊόντος,
– Της τιμής και της ποσότητας των προϊόντων, η οποία αναγράφεται ευκρινώς, όπως και του περιλαμβανομένου ΦΠΑ σε αυτήν καθώς και των δαπανών μεταφοράς,
– Του τρόπου πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης, στον οποίο συγκατατίθεται πλήρως,
– Του δικαιώματός του σε υπαναχώρηση από τη σύμβαση, αρκεί να δηλώνεται εγγράφως και σαφώς η βούλησή του να υπαναχωρήσει.
Τέλος, ο πελάτης ως καταναλωτής δηλώνει ότι δεν του έχει ζητηθεί καταβολή κανενός ποσού για την επικοινωνία με την επιχείρηση και ιδίως για την διαβίβαση της αποδοχής και εν γένει την σύναψη της σύμβασης.